Pages

Wednesday 26 December 2012

Kenali Diri Saya



Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera,


Saya NOORAINIDA BINTI HASHIM merupakan seorang pelajar tahun akhir (2013) Ijazah Sarjana Muda Universiti Sains Malaysia(USM) yang juga anggota Pasukan Latihan Pegawai Simpanan(PALAPES USM). Sebagai pelajar, sememangnya saya mengalami masalah kewangan untuk menampung perbelanjaan saya di sini.

Kenapa saya pilih jalan ini???

JAWAPANNYA.…, adalah kerana saya mahukan kehidupan yang jauh LEBIH SELESA DAN BERKONGSI KEJAYAAN BERSAMA SEMUA!
Dalam mencapai apa sahaja kejayaan, motivasi diri ialah keutamaan. Seseorang itu tidak dapat mencapai cita-citanya tanpa motivasi dan inspirasi.
Impian boleh dicapai oleh semua insan, tidak kira tua atau muda, tidak kira bangsa dan juga agama. Dengan berpegang kepada kepercayaan dan keyakinan bahawa apa sahaja yang diimpikan akan tercapai, iringi dengan doa dan ikhtiar, insya-Allah, impian akan menjadi kenyataan…..
Jom bersama saya untuk MENCAPAI IMPIAN ANDA!
Moga Allah s.w.t memperkenankan aku menjadi seorang jutawan yang sifatku seperti sumber air yang sentiasa mengalir dari sebuah telaga. Air itu mengalir memberi minum kepada musafir yang singgah berteduh dan haiwan yang panas kehausan. Air itu mengalir tidak kering-kering hingga ke hari kiamat, Amin.
Jumpa anda di Puncak Jaya!
 Salam hormat,
                 






No comments:

Post a Comment