Pages

Wednesday 26 December 2012

Sertai Kami/ Untuk Pendaftaran Baru

Join Us | New Registration




Package Silver: RM270

Package Gold: RM1,620

Package Mobile Stokist: RM5,400

Rakan-rakan sekalian……
Hanya Usaha Serta Kebijaksanaan Dalam Mengatur Strategi Yang Menjadi Teras Untuk Berjaya.
Perasaan Malu Ataupun Rendah Diri Serta Tiada Keyakinanan Hendaklah Di Buang Jauh-Jauh……
Saya Dengan Rendah Diri Menjemput Rakan-Rakan Untuk Bersama-Sama Dengan Saya Di Dalam Bisnes Ini Untuk Menjana Pendapatan. Saya Menanti Rakan-Rakan Yang Benar-Benar Serius Untuk Sama-Sama Bergerak Bersama-Sama Saya…………Kita Buat Sama-Sama, Berjaya Pun Sama-Sama.
Orang Yang Mencapai Kejayaan Yang Luar Biasa Asalnya Adalah Orang
“Biasa-Biasa” Yang Berfikir Dan Bertindak Secara Luar Biasa…….
Saya Percaya, Saya Buat Keputusan, Saya Buat Dan Saya Dapat. Kalau Asyik Fikir Lihat Dulu Baru Percaya, Memang Tak Dapat Apa Pun, So Kena Percaya Dan Buat Dulu, Barulah Dapat Hasilnya.
Road To Millionaire……..Everyday Is Holiday
Tempahlah Posisi Anda Sekarang ………..
Jadilah Yang Terawal……….


Maklumat Perbankan / Bank Details
CIMB BANK
No. Akaun : 07060005286203 
Nama : NOORAINIDA BINTI HASHIM

Sila SMS maklumat peribadi anda seperti arahan dibawah. Setelah maklumat anda dihantar dan anda bank-in ke akaun saya, saya akan mengaktifkan keahlian tuan/puan, dan anda secara automatik akan menikmati kelebihan sebagai ahli berdaftar Phytoscience Sdn. Bhd.
Selesai Bank-In, Sila SMS :
Perkara 1
                    SMS - [Name][Jumlah Pembayaran][Masa][Tarikh][Lokasi]                                     [Pakej - Silver/Gold / Mobile]
ke talian : 013 5320068
Perkara 2
 SMS - Maklumat Untuk Pendaftaran
[User ID] – Contoh Jutawan2013
[Nama Penuh Seperti Didalam Kad Pengenalan]
[No. Kad Pengenalan]
[Alamat]
[Poskod]
[No.Tel]
[E-mail]
[Akaun Bank Anda] Contoh : Maybank/CIMB/BIMB dll
[Cawangan] Contoh : Petaling Jaya
[Alamat Bank]
[No. Akaun]
ke talian : 013 5320068










No comments:

Post a Comment